Wednesday, March 4, 2015

Masak...

Assalamualaikum...

Cakap salah, tak cakap pun salah... Mungkin inilah balasannya sebab aku secara tidak sengaja mengatakan sesuatu yang tidak benar pada dia. Ok, aku tau aku salah... Sorry... (<---berharap dia baca...hihihi)

"Malas nak balik awal, tu yang g jalan-jalan tadi. Balik awal pun tak tau nak buat apa." - aku
"Masaklah?" - dia
"Tak naklah masak dekat sini. Dekat rumah oklah." - aku
" Asal pulak" - dia
"Kat sini tak cukup bahan nak masak." - aku
"Emmm.... alasan..." - dia
"Eeeeee....." - aku
Perbualan mati...

Oh En FAA, saya tahu masak ok. Walaupun tak se perfect mak saya sekurang-kurangnya saya tahu masak air. Boleh juga buat maggie dan air kopi o panas.
Walaupun saya tak tahu seni, sekurang-kurangnya saya menghargai seni. Emm...saya puji hasil creativity orang lain...

Saya tahu En FAA pandai masak dan saya turut hargai kepandaian En FAA sebab itulah saya tak nak lawan dengan En FAA. Tak pa, En FAA masak je... saya akan terus bagi semangat dengan memberikan komen-komen yang membina untuk setiap masakan En FAA. Sweetkan saya, sanggup mengalah bab masak memasak...

Saya tahu En FAA bagi saya galakkan untuk memasak dengan memberi saya sayur sayuran. Tapi En FAA, saya tetap dengan keputusan saya. Saya tak akan lawan kebolehan memasak En FAA.

Secebis cebisan:
Nie mesti sebab sahabat-sahabat aku panggil aku perfect zaman belajar dulu kan dah melekat dapat tunang En Perfect. Nie bukan En Perfect 10 dah nie, lebih rasanya... Tak palah sekurang-kurangnya Playboy itu bukan tunangku dan tunang aku pun bukan En Sotong. Bila terasa Manisnya cinta, mulalah Rindu awak 200%. Cinta itu tak terucap sehinggalah sebenar benarnya Saya Isteri Dia....

No comments:

Post a Comment