Wednesday, March 11, 2015

Bebas Berkata...

Assalamualaikum...

Nak sangat luahkan segalanya di hati tapi nak luah dekat mana?
Facebook - tak boleh, ramai yang baca nanti.
Wechat - ada pula officemate yang terasa hati.
Instagram - nak kena cop cari publicity murahan ke?
Tweeter - mana ada tweeter.
Blog - okay sangat, sebab tak ramai yang baca.

Ceritanya:
Si A nie dapat pergi Sarawak untuk buat marketing di sana akhir bulan 3 nie. Dia punya happy bukan main. Dia lupa agaknya yang dia tu ada anak2 dan isteri orang pula tu. Tak palah, kita tengok betapa enjoynya nanti bila tiba masanya ya... Hahaha...

(memang nie yang aku nak cakap dekat dia. Tapi bila fikir dua tiga kali macam kejam pula ayat aku nie. Tapi apa salahnya, dia bercakap pun macam tak fikir perasaan orang...)

Tak semua aku luahkan... Saja luahkan separuh sebab tangan ini nak sangat menulis supaya cerita ini sentiasa aku ingat. Aku nak baca balik cerita ini pada masa akan datang.

No comments:

Post a Comment