Tuesday, March 10, 2015

Bermula dengan B....

Assalamualaikum...

Bengangnya... Kenapalah aku boleh jumpa manusia macam tu... Sakit hati aku satu hari sebab manusia yang b.... nie....

"Kau tak payah jadi bodoh untuk tanya aku, kolej aku ada kerja kosong tak kalau gaji kau dah 4k++. Kau pun tak akan nak untuk letak jawatan dengan kerja kau sekarang so simpan sikit bodoh kau tu..." ----> ayat untuk kau yang b....

Meluat.... meluat sangat....

" Kau memang tak reti bersyukur ke? Kerja yang kau dapat sekarang pun atas bantuan orang lain ada hati nak tanya2 kerja orang lain." ----> utk kau b....

Benci betul.... Aku rasa sangat terhina bila kau tanya pasal kerja aku sedangkan kerja kau dah cukup elok. Seolah-olah kau persendakan aku...

Nota: Jangan baca kalau tak suka dan tak setuju dengan penggunaan bahasa aku untuk post kali ini.

Sesuatu yang aku belajar... ~Tak semua ayat yang kita utarakan itu boleh menghiburkan hati yang mendengar kadang2 ayat yang kita anggap biasa juga boleh melukakan hati yang mendengar...~

+++ aku meluat dekat group dia sejak degree lagi kut sebab tu aku x boleh terima apa2 gurauan @ usikan dari dia. Hahaha... +++

No comments:

Post a Comment