Thursday, March 13, 2014

Masih ku ingat....

Salam...

Tangan terasa kekok setelah lama tidak menaip di blog. Banyak huruf yang ditaip dan kemudian dipadamkan semula akibat kekekokkan ini. Akhirnya, tangan mula laju setelah minda memberi bantuannya dengan menyusun ayat yang cantik2 sebelum tangan mula menaip. Terima kasih atas bantuan minda itu tidak dilupa juga buat mata yang memerhatikan perlakuan jari jemari ini menaip supaya ayat yang di taip tidak salah dan sama seperti apa yang diberikan oleh otak.


Bermula cerita,

Tadi waktu tengah bawa kereta nak pergi kerja tiba-tiba ternampak lori dekat depan. Jadi, sebagai pemegang baru lesen memandu aku pun tak beranilah nak potong lori tu. Aku pun ikut je lori tu dengan penuh kesabaran. Sedang leka mengikut belakang lori itu tiba-tiba tergerak nak tengok no plat lori tu. Yalah, bosan kut dahlah lori tu bawa tak laju, nak tengok tepi kiri kanan takut merbahaya pula pada pemanduan aku jadi tengok jelah depan.

Waktu tengok no plat lori tu aku terperasan sesuatu yang membuatkan aku teringat pada seseorang. "Eh? 143... Macam pernah lihat siapa ya..." "OOoooooo.......Eifa..... Ha, birthday dia 143...." aku berbicara sendirian.

Nota:
Saya ingat birthday kamu eifa.... Kamu kena berbangga sebab banyak2 benda, tarikh lahir kamu menjadi benda yang saya ingat.... Hehehehe....

No comments:

Post a Comment