Tuesday, November 6, 2012

Aku, dia dan tong sampah...

Ok, sebenarnya bukan nak cerita pasal cerita Aku, dia dan tong sampah pun cuma nak cerita pasal hero cerita tu je sebenarnya. Lepas tengok cerita Aku, dia dan tong sampah nie, aku pun terus cari cerita2 lain lakonan hero cerita tu dan akhirnya...jumpalah cerita Kampung semarah padi. Lepas tu jumpa pula cerita Janji jujur sepi, hero yang sama jadi hero juga. Tiba-tiba terfikir, banyaknya cerita yang dia dah berlakon dan jadi hero. Lepastu, aku cuba mengimbas kembali...cerita lakonannya yang bernah aku tengok sebelum nie. Dan akhirnya, aku teringat pada cerita Juvana. Oh, mungkin dari cerita Juvana tulah aku mula minat tengok dia berlakon kut. Sebab lepas cerita Juvana tu, aku tengok cerita Gemilang pula. Dia juga berlakon. Lepas daripada cerita Gemilang tu, aku nak tengok cerita Cita & Cinta tapi masa sangat terhad membuatkan aku tidak dapat mengikuti cerita Cita & Cinta pada masa itu. Aku pernah juga ikuti cerita Geng Surau, best gak ceta tu dan dia pun berlakon dalam cerita tu. Dalam cerita Jujur aku dayus pula, dia buat aku salah faham dekat dia pada awal cerita tu. Pelangi Kasih aku tak tengok sebab tak suka heroin dalam cerita tu. Tak sabar rasanya nak tengok cerita Istanbul aku datang sebab dalam cerita tu dia pun berlakon lagi.

Apalah yang aku mengarut dekat perenggan pertama diatas nie... Haiii...asalnya nak cerita pasal hero cerita aku, dia dan tong sampah tapi nampaknya aku macam menyenaraikan semua cerita lakonan hero dalam cerita tu je... Hero itu ialah Beto Kusyairi...


Tujuan asal sebenarnya nak tulis yang muka 
Beto Kusyairi nie lebih sikit kurang muka 
salah seorang kawan seuniversiti aku je 
sebenarnya... hehehe....('',)


No comments:

Post a Comment