Tuesday, June 24, 2014

teruji kesabaranku...

Assalamualaikum...

Pesanan tuan rumah;
Entry ini lebih kepada luahan hati penulis yang tidak puas hati dengan pelajarnya.... Jangan baca jika tidak suka sebab penulis akan tulis sesuka hatinya kerana penulis menulis dalam keadaan marah dan sakit hati.... tq

Eee.... sakitnya hati aku.... Kau boleh complain pasal aku dekat orang atas maca kau tu bagus sangat. Buat assessment macam sampah. Aku dah tolong kau bagi clues untuk jawab pun kau masih buat ala kadarkan.

Mentang-mentanglah dia masuk kelas tu free, company yang bayarkan... hai....sakit betul hati nie. Nak aja aku buang nama dia.

Kau ingat kau dah cukup bagus? Dalam kelas bila aku tanya ada masalah ke tak, kau diam... Siap suruh aku teruskan kelas.... Bila suruh hantar assessment, sampah yang kau hantar kan.... Kalau tak tau nak buat tu terus tanyalah, jangan bagi alasan sibuk nak mengelak buat assessment....

eeee... .nasib baik kau bukan depan biji mata aku kalau tak aku dah baling kertas jawapan kau nie dekat muka kau.... Sakitnya hati nie dapat pelajar macam kau yang bujet bagus dalam kelas....

Kau sorang je yang masalah dalam kelas tu dan kau sorang juga yang tak tahu nak hormat pensyarah.... Oooooo.....mentang2lah aku nie muda, tak ada pengalaman bolelah kau main2kan... Kau ingat aku tak ada kuasa ke ha? Jaga kau....

" Dengan kuasa yang aku ada, aku akan reject kau punya assessment.... BUAT BALIKKKKK!!!!!"

Hu, puas hati aku dapat menulis pasal kau. Untunglah, kau jadi sumber inspirasi untuk aku menulis di blog... Senget....

No comments:

Post a Comment