Wednesday, December 25, 2013

Sahabat?

Salam...

Ok, nak tulis benda paling ringkas je... Betul, tak tipu... Ringkas je nak taip nie sebab malas dah nak taip panjang2... Takkanlah nak tipu pula... Memang betullah nak taip ringkas je... Ye, memang ringkas dan pendek je... Taip panjang2 pun buat apakan... Jadi, baik taip pendek je...

Ok, nak tulis dah nie... Ya, memang nak tulis dah nie... Tak tipu lah, memang betul2 nak tulislah nie... Ya, nielah benda yang ringkas dan pendek yang saya nak tulis tu... Laa...betullah, takkan itu pun tak percaya... Baiklah, saya tulis sekarang... Sekarang juga saya tulis dan taip nie.. Ok, dah nak tulis dah nie... Haa.... nak tulis nie...

"Saya benci awak. Awak buat saya rindu awak setiap hari. Jangan janji apa2 kalau awak dengan mudahnya boleh lupakan saya. Saya tak senang ingat tapi saya juga tak mudah lupa. Awak tak ingatkan saya bila saya lupakan awak. Dan sekarang awak lupakan saya. Bila saya nak ingatkan, awak tak layan saya. Saya faham awak sibuk, saya juga sibuk tapi awak sentiasa ada di hati dan fikiran saya." <--- strike="">untuk awak yang lupakan saya.


Catatanku...
Mindaku telah penat mereka dan membina andaian yang baik2 bagi mengelakkan lidah ini berkata sesuatu yang tidak enak didengar oleh telinga. Semoga awak boleh dengar luahan hati yang telah siap ditaip ini... TABAHAS

No comments:

Post a Comment