Thursday, May 16, 2013

Lupakan aku padanya

Salam...

Dalam dunia nie, ada sesetengah ingatan yang kita tidak mahu ingat dan ada pula sesetengah ingatan itu yang kita cuba untuk tidak melupakannya. Tapi bagai mana dengan ingatan kita kepada seseorang?

Ada orang yang pernah wujud dalam hidup kita yang kita cuba untuk tidak melupakan mereka dan ada pula yang kita cuba hendak lupakan tetapi ingatan kepadanya sentiasa wujud membuatkan kita sukar untuk melupakannya. Bagi aku pula, aku susah nak ingat orang jadi itu satu keistimewaan kepada aku. Tak semua orang yang wujud dalam hidup kita, kita perlu ingat mereka. Sesetengah daripada mereka tidak akan wujud lagi dalam kenangan akan datang kita jadi kenapa nak penuhkan memori dalam otak kita untuk simpan kenangan dengan dia lagi. HEheheheHEheheheHeHEHe

(Buat sahabat-sahabat dan kawan-kawan handai serta semua kenalan, korang jangan bimbang sebab korang adalah kenangan yang aku tak akan cuba padamkan daripada kotak memori otak ini)

Lupakan aku padanya...
Aku lupakan padanya...
Padanya aku lupakan...
Lupakan padanya aku...
Aku padanya lupakan...
Padanya lupakan aku...


No comments:

Post a Comment