Wednesday, November 3, 2010

Death Note...



Apa akan jadi kalau aku yang dapat Death Note nie?

Semua orang yang jahat akan mati. Tak ada maaf bagimu. Semua yang melakukan kejahatan akanku tulis namanya didalam Death Note ini. Aku akan cuba mengamankan hidupku dengan menghapuskan semua orang yang jahat padaku. Hihihi...hahaha...hehehe...

Disebabkan itulah, aku berharap yang aku tak akan dapat Death Note nie. Aku tak nak menulis semua nama kawan2ku didalam Death Note ini walaupun mereka selalu berbuat jahat padaku. Aku tak nak kehilangan mereka semua...

Buat kawan2: Jangan bimbang, aku tak akan dapat Death Note nie sebab Death Note nie tak wujud pun. Ini hanyalah cerita rekaan sahaja dan tidak akan berlaku dalam dunia yang realiti ini. Hihihi...jangan takut sebab aku tak akan tulis nama korang dalam Death Note nie sebab aku pun tak ada Death Note nie... So, Happy...('',)

No comments:

Post a Comment