Sunday, September 21, 2014

Soalan yang tiada jawapan...

Assalamualaikum...

Hello... hello... hello... Nie ada satu cerita panas... panas dan panas sangat... nak tau kenalah baca...(sila baca ayat di atas dengan gaya mak cik - mak cik bergosip ya...)

Semalam tak boleh tidur, mungkin sebab otak nie dah set yang hari nie cuti. Waktu tengah baca post- post dekat fb, tiba-tiba terfikir nak baca balik post-post En FAA sebelum aku kenal dia.

Bermula dengan 2 tahun 2009, dia banyak je post. Bila tengok post dia, baru tahu yang dia sangat-sangat mencari cinta. First love dia rasanya, sebab tu dia susah sangat nak lupakan gadis tu. Kalau ikut post dia, dalam tahun 2010 dia putus dengan girl tu. Tapi, macam...girl tu yang tinggalkan dia je... Kalau ikut cerita dia...emmm....ok, aku dah lupa. Dia cerita dekat aku waktu aku penat baru balik kerja dengan jalan yang jem menyakitkan hati...mana aku nak fokus dengan cerita dia...hihihi sorry...

Sepanjang tahun 2011 dan ke atas, dia terus mencari cinta. Tapi boleh nampak dia berubah dari tahun je tahun melalui apa yang di postkannya saban hari... Oh ya, jumpa blog dia tapi... blog yang dah lama tinggal umpama rumah usang di tengah hutan (tu dia perumpamaannya).

Aku mula terfikir, ada ke orang yang usha fb aku? Kawan lama atau mungkin secret admire? Hahaha.... buget hotkan...(perasan je)

Note: Tadi dia cerita, semalam dia pergi kenduri kawen dengan kawan baik dia. Kawan baik dia baru 10 hari dapat baby. Dia cakap, kawan baik dia excited sangat dapat baby sampai dia jeles...
Aku terdiam tiada apa yang mampu aku tolong kemudia aku membalas... "perancangan Allah adalah yang terbaik..."

No comments:

Post a Comment