Thursday, September 4, 2014

My day

Assalamualaikum...

Terlalu banyak benda dan perkara yang ingin diluahkan. Aku mula berkira-kira untuk meluahkannya di fb. 'fb tak boleh, terlalu umun ramai yang akan baca. Nanti ada pula terasa hati' detik hatiku. Kalau insta... 'tapi insta kena letak gambar,  mane boleh dedah-dedah gambar sendiri pada orang sangat. Takut nanti kena santau' bisik hati ini. Oklah, wechat. 'Emmm... wechat nanti officemate baca. Nanti diaorang sibuk je tanya-tanya kenapa...' Tweeter. 'tak boleh, aku dah delete account tweeter...'

Huuu....nak tulis dekat mana nie, nak luah dekat mana nie. Kalau aku simpan seorang, sakit hati ini. Nak tulis dalam buku? Aku tak suka menulis sejak aku mula aktif menaip. Luah pada adik? Dia pun ada masalah sendiri yang tak selesai-selesai. FAA kan ada, cakap dengan dia? Tak nak, tak nak dia tahu pasal masalah aku. Sahabat? Oh, ya... tapi... mereka pun sibuk dengan urusan mereka, tak naklah susahkan mereka fikir masalah aku.

Akhirnya, aku tulis je dalam blog nie apa masalah aku... Masalah aku sebenarnya pening nak tulis dekat mana je. Dan blog adalah tempat terbaik untuk aku menulis sebab aku hanya nak menulis dan tak nak terima sebarang komen atau cadangan saat ini...

Masalah = selesai akhirnya...

No comments:

Post a Comment