Sunday, September 25, 2011

eee...sengalll...

Siot je... (opps...tersedak siot aku sebut nama dia pagi2 buta nie...) Geram betul, sikit2 nak sentap... Hai, tak faham betul. Aku nie kan jenis macam nie, tak payahlah nak ambil hati dengan apa yang aku cakap. Aku memang suka bergurau pun. Kalau kau tu nak terasa2 tak payahlah... Kau pandai cakap, 'tak suka orang terasa-terasa nie' tapi yang kau tu terasa sangat apa barang?

Pandai cakap pandai buatlah. Kalau kau tak boleh nak jaga hati orang, aku pun boleh buat jugalah. Tak payah nak kesah pasal hati kau. Kau tak tau jaga hati orang...mesti kau nie jenis tak kesah orang tak jaga hati kau kan... eee...sengalll...


Hindarilah perbuatan menyakiti orang lain…
sebaliknya perbanyaklah berdoa buat orang lain.
Hidup ini sungguh sangat singkat sekali ..
Jadikan lebih bermakna dan indah dengan segala amal kebaikan kita..
Selamat Mendoakan orang lain!!!


No comments:

Post a Comment