Wednesday, July 9, 2014

kursus kawen...

Assalamualaikum....

'Amboi, seronok sangat duk cerita psal kursus kawen dan segala bagai taulah orang tengah bahagia ada en abg...' ----> ayat yg bakal aku dapat tapi tak pa, abaikan je...hihihi...

Ok, nak cerita pasal kursus kawen. Aku sebenarnya dah lama ambil kursus kawen nie time belajar dulu. Waktu tu tak ada terfikir nak kawen pun cuma saja nak ambil sebab nak habiskan masa dengan sahabat2. So, salah satu caranya ialah ambil kursus kawen sebab sahabat2 pun ramai yang amik...

Memang bestlah pergi belajar sesuatu yang baru tapi bila benda tak nak guna so tak adalah fokus mana dalam kelas. Sekarang rasa menyesal pula tak tumpu perhatian waktu kursus tu...

Okay, hasil daripada kursus kawen yang aku pergi bersama sahabat tu hanya satu sahaja sahabat yang datang dengan pasangannya dan Alhamdulillah mereka telah berkahwen tahun lepas. Ada tiga orang lagi sahabat yang juga telah berkahwin tahun lapas, diaorg nie pu join aku sama2 ambil kursus kawen. Yang selebihnya termasuk aku masih single. Tapi tak palah, sijil kursus kawen tu bukan tamat tempoh pu.....hihihi....

[terfikir tulis pasal nie lepas dapat invitation semalam daripada En FAA untuk pergi kursus kawen lepas raya nie. Tapi, tak palah... saya dah ambil kursus kawen nie.... =)]

No comments:

Post a Comment