Tuesday, December 11, 2012

Saya manja, saya tahu...

Salam...

Cuma nak tulis, aku manja itu aku akui tapi aku cuba untuk kurangkan mengadu atau mengeluh. Aku akui aku masih lagi mengeluh dalam sesetengah perkara tapi aku juga dalam usaha untuk mengurangkannya. Aku tahu, kadang2 aku suka juga mengadu...dan aku juga sedang cuba untuk kurangkan mengadu2 nie. Aku tak nak ketara sangat nampak macam manja. 

opss...malunya...

Aku akan cuba bersyukur dengan segala yang ada. Terima seadanya dengan apa yang aku ada dan perolehi. Tidak pertikaikan dengan kawan2 sekiranya apa yang aku perolehi itu kurang daripada mereka (terutama bab gaji) hehehe...

Aku tak perfect tapi aku akan cuba berusaha untuk memperbaiki diri ini. Yup, agak banyak kekurangan tapi oklah kalau aku sentiasa berusaha untuk top up sikit2 apa yang kurang tu. Itu pun kenalah dengan semangat yang tinggi untuk berubah + doa mak dan abah + sokongan oleh adik beradik + dorongan dari kawan2 dan semua orang... =)

Saya bukan nak jadi sempurna cuma ingin menjadi seorang yang berguna...

No comments:

Post a Comment