Wednesday, January 27, 2010

Maafkan Aku Teman...

Orang kata lidah tu tajam macam pisau, pisau pula senang untuk buat orang terluka jika salah guna...
Aku tahu itu semua namun aku selalu je melukakan hati teman2ku...
Tadi ada orang buat baik dengan aku tapi aku pula menyakitkan hatinya...
Maaf...aku tak sengaja...dalam diam aku menyakitkan matimu teman...

Aku manusia biasa dan sering saje terlepas cakap... Teman maaf ya...
Terimalah maaf ku kerana aku bukan sengaja melukakan hatimu dengan kata2ku...
Aku x nak berjanji denganmu tpi aku akan cuba pastikan untuk tidak melukakan hatimu...

Kita tetap teman sampai bila2kan?
Emm...kita teman selamanya...
Thanks for Ais Jagung & Ais Krim tadi...
Penat + Free + Kamu belanja + Makan sama = Sangat sedap dan best
Terima kasih teman... =)

No comments:

Post a Comment