Sunday, November 16, 2014

TOLONG INGATKAN AKU

Assalamualaikum...

Khas buat awak, ya awak... awaklah siapa lagi... kenapa nak pelik pulak, memang saya maksudkan awak... Yup, awak... kalau bukan awak siapa  lagi... Awak je yang sudi baca post nie kan... Jadi, saya tulis nie untuk awak...

Awak, saya nak minta tolong dengan awak. Awak boleh tolong nasihat dan ingatkan saya tak? Saya selalu buat salah, saya cepat lupa, saya tak sempurna, saya nakal dan susah nak diduga.... Saya ada awak je untuk sentiasa ingatkan saya...

Note: En FAA selalu juga mengingatkan diri ini. Dia tegur dan nasihat dengan elok dan kena caranya membuatkan diri tidak terasa... Ok, mungkin sebab bunga2 mengembang di taman hati...sebab tu semua nasihat dan tegurun dapat diterima dengan elok...hihihi...

No comments:

Post a Comment