Saturday, July 25, 2009

Debaran......

Debaran masih terasa
Segala-gala serba tak kena
Debaran masih terasa
Segala-gala serba tak kena

Buat itu salah, buat ini salah….
Debaran masih terasa…..

First time aku jumpa dengan dia….aku rasa aku macam pernah jumpa dia sebelum nie. Dia nampak lebih tua daripadaku. Gaya pakaian dia macam seorang pelajar master tapi….. Kalau betul aku pernah jumpa dia sebelum nie, tapi dekat mana???
Dia macam biskut chipsmore, sekejap ada sekejap tak ada. Kenapa aku perlu mencarinya saat aku tidak melihat kelibatnya??? Siapa dia??? Kenapa aku rasa berdebar bila jalan depan dia??? Dan satu lagi, kenapa aku rasa nak sangat mengenali dirinya??? Ah……….. siapakah dia??? Kenapa dengan aku nie…..Kenapa aku rasa nak sangat kenal dia???
Kenapa???........

“Hai, boleh kenal?”
“Em…nama awak siapa?”
“Awak pelajar baru ke?”
“Asal dari mana? Duduk kolej mana?”

(Benci………..Tension…………Geram………aaaaaaaa……………….
Kenapa pula aku perlu kenal dan kawan dengan dia??? Dia tak ada kaitan pun dalam hidup aku, jadi kenapa aku nak kenal dengan dia??? Siapa dia, semua itu tak ada kaitan dengan aku……So, tak payah nak tahu pasal dia…….Muka dahlah macam orang tua. Pendiam pula tu, macam penjahat je….. Dahlah tak ada kawan, mesti sebab tak ada orang nak kawan dengan dia…..hehehe….kesian…………)
Negative thinking….

Ciri-ciri dirinya :
1) Tinggi
2) Rambut lurus
3) Kurus
4) Pendiam
5) Bersendirian
6) Misteri
7) Kemas

No comments:

Post a Comment